3Ds Max Advanced
Το σεμινάριο αυτό του 3ds max απευθύνεται σε αρχιτέκτονες και μηχανικούς εν γένει, διακοσμητές , σχεδιαστές, αλλά και σε οποιονδήποτε επιθυμεί να περάσει από την απλή τρισδιάστατη παρουσίαση στον πραγματικό φωτορεαλισμό. Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η καλή γνώση του προγράμματος σε βασικό επίπεδο.
Διάρκεια: 40 ώρες
Στο σεμινάριο περιλαμβάνονται προχωρημένες τεχνικές με τις οποίες μπορούμε να έχουμε αποτελέσματα όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πραγματικότητα, διορθώνοντας ταυτόχρονα τα πιο κοινά σφάλματα της συμβατικής φωτορεαλιστικής απεικόνισης. Οι κυριότερες από αυτές συνοψίζονται στα εξής:
- Χρήση πηγών φωτισμού με φυσικά χαρακτηριστικά ανάλογα των πραγματικών .
- Xρήση νέων εξελιγμένων τύπων υλικών που συμπεριφέρονται με φυσικές ιδιότητες σε διάφορες βαθμίδες ακριβείας, ανάλογα με τις απαιτήσεις μας.
- Δημιουργία προσωπικής βιβλιοθήκης με δημιουργία νέων υλικά αλλά και χρήση έτοιμων υλικών από άλλους χρήστες.
Περιεχόμενα:
- Λεπτομερής ανάπτυξη του Ribbon και των poly tools
- Object paint και conform
- Edit poly modeling advanced ( subdivision and sculpting )
- Surface tools modeling γνωριμία με τα spline modeling tools
- Nurbs intro
- UNWRAP techniques
- PEEL techniques
- Render to texture techniques για ρεαλιστικό χτίσιμο texturing.
- Viewport Canvas.
- Ανάπτυξη σχεδιασμού texture μέσα από το 3D Studio Max.
- Standard Materials - Shaders ανάλυση σε βάθος.
- Architectural Materials – Arch & Design ανάλυση σε βάθος.
- Autodesk Materials & Mental Ray materials.
- Αναλυτική επεξήγηση Υλικών και ιδιοτήτων γυαλιού, μετάλλου, υγρών.
- Ανάλυση των Procedural Maps και των ιδιοτήτων τους
- Render analysis (MENTAL RAY & IRAY)
- Final Gather
- Caustics and Global Illumination (Photon Mapping)
- Render Statistics (εκμάθηση μελέτης των στοιχείων του render προκειμένου να πετυχαίνουμε Μέγιστη ποιότητα εικόνας στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.
- Antialiasing filters ανάλυση.
- Render Elements
- Λεπτομερής ανάπτυξη της ανάλυσης τελικής εικόνας ανάλογα με τον προορισμό της για βίντεο ή εκτύπωση.
- Format εικόνων (ανάλυση) και Alpha channels
- Format και συμπιέσεις βίντεο ( CODECs & Compressions )
- Volume FX (ακτίνες φωτός ορατές κτλ.)
- Depth Of Field ( Βάθος πεδίου και θόλωμα out of focus cameras )
- Σύνθεση Elements με την χρήση του State sets και του compositor
- Panorama exporter
- Print Size assistant and Batch renderer
- HDRI Studio setup
- Mass FX basics
Απευθύνεται σε έμπειρους χρήστες 3Ds Max